torsdag 28 juli 2011

Gäster på Leden

Idag gästades Avesta Leden av ett glatt gäng, vädret var på topp, lite väl bra kanske? hur som så slapp dom ju bli blöta av regn i alla fall =)

Jag mötte upp dom på grillplatsen där brasan brann och var redo tills gänget skulle luncha, vissa såg faktiskt lite trötta ut!!!

Även fast det är torrt ute så lyckades dom bli lite skitiga...
Långbord dukades upp, på menyn stod det som vanligt...grillat/kokt korv (Bullens ;)

Är det nån som är otrogen?? Ser ut som en SIBYLLA..!!!!




 Medans dom svullar sig mätta så hann jag med lite stilfoton under tiden (allt taget med mobilen).....
Här är den första Diesel Atvn som undertecknad någonsin har sett, tyvärr med en trasig drivaxel?? Tror det var den som gick sönder..









Mätta och belåtna så var det dax att bege sig vidare, målet var att besöka nån sjö nånstans??







Idag vallade Grönis frugan, kuligt när det kvinnliga könet gillar att åka med, mer sånt tycker Jag!


På tal om det, gick bakom en .... kvinna idag...fast det kanske är en annan historia!


Ett tag funderade jag på om Clion skulle fixa leden, den är ju nästan lika stor som en Can Am MR, typ...


Medans jag inväntade gänget så tittade jag på en (blivande medlem?) som lekte runt på nån strand nånstans, tror han hade lika skoj som ......










....dom här lite äldre barnen...!
Tänk va det kan vara skoj med leksaker, eller hur?












Detta blev dagens fångst innan batteriet tog slut, film kommer senare. För dig som vill se resten av alla bilderna, i sitt rätta format och storlek, du kan titta HÄR
Filmen Gäster på Leden - The Movie (HD)

// Janne Stålehammar